Emilias 1-årsdag

Nu fungerar datorn tack vare att jag blivit tvungen att koppla in internetkabeln i laptopen...surt!!!
Ska lämna in den på lagning snart, måste bara spara ner alla foton på CD.

Vi bjöd endast våra familjer till Emilias 1-årskalas....tyckte det räckte eftersom bara det blir totalt 22 personer. Stor familj! :D

Vi bakade tårtor, chokladbollar kvällen innan och samma dag som kalaset (på lördagen) bakade vi kanelbullar. Godast med nybakat..... Emilia fick en egen deg o leka med under tiden.... ;)


O när man fyller 1 år...så får man självklart en helt egen tårta...


EN HELT EGEN ....Va, till mig?

Då kan man göra såhär....med viss assistans från pappa...hihi

O när man väl fått smak på socker, är det lika bra att slicka rent ALLA ANDRAS fat ...
Ingen som ser???

O nästa!!!


Blev massvis av paket också... ska visa er allt hon fick senare.....


Tar kalas musten ur en, eller????

Hon totaldäckade i min famn, när de sista stod i hallen för o gå.... :)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0