Hur hitta jag tillbaka?

Har inte skrivit något sen 15 april 2009. Vad hände?
Tappat blogg-lusten totalt, därför har det inte blivit något. Men nu när jag gick in o läste lite vad jag skrivit... fick jag längtan igen. Är ju som en dagbok, o står saker som man glömt bort. Därför är det ju jätteviktigt med bloggen, så man inte missar någon rolig händelse i livet, som man kan läsa om senare o skratta åt.

O så har jag fått lite pikar från några som tycker jag ska börja blogga igen. hih.. mestadels från Sofie och Linda. :)

Så ikväll ska jag lägga upp en liten kort resumé vad som hänt sen 16 april 2009 fram till idag.
Men nu måste jag börja fixa middag.
vi ska äta kålpudding, och den tar ca 1,5 timme o fixa i ordning... :)

HÖrs senare ikväll, så fort jag sagt god natt till Emilia.

Kommentarer till mig
Postat av: linda

jag vet inte alls vad du menar med mina pikar. :-D

Men jag ser fram emot att läsa dina senaste händelser.

2009-12-20 @ 17:10:44
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: M

det skulle även vara roligt om du även ville lägga in en ny bild på Emilia (:

2009-12-20 @ 18:16:11
Postat av: ullisar

tjohoo! en uppdatering (fick hint via bloglovin!)!



ser massor fram emot att få läsa om hur ni har det, när du hinner plita ner det :)



tjo!

2009-12-21 @ 00:32:49
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0