Vem vågar sig utmanas?

Hittade denna hos Najalla.. lånar den.

Fyll i o skicka till dina vänner :)

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....


- Har du pussat nummer 2?
Anders...haha...nä, han är ju min halvkusin.


- Vad har du för relation med nummer 20?

Danne - en kusin till mitt ex.



- När ska du träffa nummer 30?
Heidi. Ser nog henne nu i veckan. Ska till jobbet har jag planerat.



- Är nummer 18 söt?

Ja, det tror jag. haha... står Clipz frisör....men jag har en söt frisörska som klipper mig på Mäster Samuelsgatan.
 


- Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Camilla S. Supertrevlig o hur skoj som helst. O så har hon en liten kille som är 3 månader äldre än Emilia. Hoppas vi ses nu i veckan!!!!


- Gillar du nummer 14?
Hmmm....Caroline....ja, jag vet inte..... haha....klart jag gör. ÄLSKAR DIG CAROLINE!!!! KÄRA STORASYSTER!!



- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Andreas. Nope. Var längesen nu.... en gammal arbetskamrat....


- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? 
NÄr det är dags o föda barn nummer 2..när det nu blir???
Står Förlossning Danderyd... varför har jag kvar det i mobilen för... dags o rensa tror jag....



- Är du nära vän med nummer 23?

Ooooo yes... familjen Ljung som består av 4 kärlekar till mig.



- Har du gått på bio med nummer 4?
Har vi det, Angelica.... tror aldrig vi varit på bio. Där serveras ju inga drinkar eller champagne.. ;)


- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Med Jakob??? haha... vi har varit ute o partajat tusen gånger ihop.



- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Anna-Karin... barn o jobb....trots jobb-prat så skrattar vi mycket ändå....



- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Brian...han har jag ju kramat o gett kindpussar.
En riktig party-prisse.... it-konsult från Skottland, som vi har festat sena nätter på Stureplan me...o druckit massvis med champagne me.
På den tiden jag var Stureplans party-prinsessa....;)



- Vad har du och nummer 24 för relation?
Förlossning aKarolinska står det.... varför A:et??? jaja... som sagt rensning av telefonlistan...
Ingen relation överhuvudtaget..... födde ju på Danderyd..


- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Gyn Serafen... enda stället där jag tvingas till o sära på benen..... ;)



- Vad är det bästa med nummer 8?

Bitte! Min gudmor. Det bästa med henne är att hon är superkul o rolig, o verkligen visar omtanke. Tyvärr träffas vi inte så ofta idag, händer då o då....

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Catrin....jajamen... vi träffas ofta. Fast det blev oftare förut.... o ändå bor hon i huset bredvid.... haha...
Hur kommer det sig att man inte träffar folk lika ofta när man fått barn???? Det är inge bra.....!!!!
Skärpning!!!


Kommentarer till mig
Postat av: sophie

den här tar jag! =) Vad kul att du hjälper min lilla insamling =D Kram

2008-09-17 @ 14:13:19
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Nina.

svar: hihi, du får gärna hjälpa mig om du vill ;)



nej men jag vet faktiskt inte. du får kolla upp det! hihi.

man kan ju ta studieuppehåll när man vill, om man känner att man inte orkar!

kram/nina

2008-09-17 @ 14:25:34
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Maria

Roligt =) =)

Javisst behöver man rensa i sin mobil. Man inser att det finns ett par nr man aldrig använder...

2008-09-18 @ 08:35:15
URL: http://minajagochlea.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0