Vår egna lilla Pippi (Långstrump)

Emilia har lärt sig o somna själv nu... 5-minutersmetoden hjälpte!
Tack Mamma för tipset!!!

Idag har hon inte ens gnällt, hon har legat o pratat där inne med sina gosedjur eller nalle-mobilen, i ca 20 min.
Jag har gått in en gång efter ca 10min, och hjälpt henne hur man sätter sig ner, eftersom hon står upp hela tiden.
O sjunger en godnattvisa..
Sen när man går in o tittar efter ca 10-15 minuter, eftersom det varit knäpptyst i 5 minuter.... då ligger hon o sover.
Men inte som man la henne (med huvudet på kudden).

Nä minsann, hon är en riktig liten Pippi!!!



Har hon inte riktigt sköna sovstilar....haha...

(De 2 översta från igår kväll, och den sista bilden är under hennes tupplur NU på eftermiddan).

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Så mysigt det ser ut :)

2008-09-06 @ 16:48:39
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0