Utmaning...igen...

Jag har blivit utmanad av Johanna att tycka till om höstens mode och trender!

1) Spets-
det gömmer vi innanför kläderna (på underkläderna)

2) Höga Stövlar- Supersnyggt!! Det älskar jag med hösten....

3) Vadlånga kjolar- Hmm.... tant???? Någon???

4) Baggy jeans- Jag fortsätter med mina ligga-på-golvet-kränga-på-mig-jeans.....
5) Det dressade modet-  Det kan vara riktigt snyggt, men tyvärr känner jag mig som världens tråkigaste i såna kläder....
6) Halvöppna skor, typ håliga skor- BIIIG NO!! Tycker inte om när tån sticker fram. Känns som en del av skon saknas.... OM det är såna de menar...

7) Kilklackar- Jag tycker det är krångligt o gå i kilklackar.... vill ha vanlig klack!!!!

8) Capen- drrrrracuuula!!!!!
9) Leopardmönstrat- nu ser jag en bild av en släkting till pappa, i Finland. Med leopardmönstrade tajts....haha... så....nej! Aldrig i livet!!
10) Kappor i glada färger- Bara jag hittar en kappa som passar mig..så visst.. känner mig så blek i för starka färger på hösten. Vilket man blir ändå... blekfis!!!
11) Rutigt- jaaaa... har en rutig skjorta o ett par rutiga byxor... rutiga byxorna älskar jag... låter inte så fint, men de är toksnygga. Lovar! :)

12) Väst- det känns gammalt. Hade det ofta, ofta för några år sen. Men idag är jag trött på det.....

13) Hatt och andra huvudbonader- Räknas hårsnodd?? ;) Snygga stickade mössor till vintern....

Jag i min tur utmanar:
Sofie och Tess

(Blev bara 2 personer idag, men ni andra som känner er utmanade - varsågoda!)


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0