Söndag full av skit

Emilia sov till 10 imorse... vilket innebar att vi sov lika länge. Skönt, skönt... :)
Vid tolv gick vi ut o gick en 2-timmarspromenad.

Sen vid 3-tiden fick jag ett ryck.... o hamnade vid dessa.



Rörmokare Carola - mitt nya extraknäck... ;)

Det var så fruktansvärt äckligt i rören.. skruvade bort alltihopa, rengjorde till tusen (var fullt med skit, var så vidrigt o stank något så vedervärdigt), o sen skulle man lyckas komma ihåg hur allt satt.. Men det gick bra.
Är sååå stolt över mig själv!!!!
Eftersom jag höll till i badrummet när jag rensade dessa, så fick jag avsluta med o rensa avloppen i badrummet också.. Tjoho!!! Men e man rörmokare, så e man....hihi...

Gjorde hemmagjord pizza till middag idag.. med parmaskinka, färska champinjoner o ruccola... supergott!


Det var min söndag.....

Kommentarer till mig
Postat av: sophie

oh fy fan.. jag skulle verkligen oxå behöva rensa här hemma, vattnet rinner knappt undan längre. Men jag har SÅ svårt för sånt där! Jag är imponerad av att du gjort det! Kanske det inspirerar mig lite.. ;) haha! Annars blir det min stackars pappa som får komma hit. Haha


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0