Skrattat så luften tog slut...

Idag efter min o Hannas benträning så följde jag med henne hem.
Vi skulle kolla på "Vem kan slå Filip & Fredrik", som hon spelat in.

Älskar verkligen de 2 killarna.
O i detta avsnittet höll vi på o dö av skratt. Skratta så tårarna spruta o luften gick ur en.... o vi spolade tillbaka minst 70 gånger.... eller nåt däromkring. O vi skratta bara mer o mer för var gång.

Det vi skratta åt var Filips reaktion när han blev skrämd av monstertrucken. Kommer vid tiden 26-27 sekunder nånting....
Kolla in detta klipp o se paniken hos Filip.... o vad är det han verkar skrika enligt munrörelsen...
HJÄLP!!!!
hahahaha...... O hur han panikslagen tar tag i Oldsberg.....

Även vid tiden 04:10 är Filip lite kul, när han är överlycklig över sin mikrofon.... han lyser som ett barn vid jul.


Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Åh fy fan vad jag älskar der där inslaget!!! Skrattar för mig själv när jag bara tänker på filip o..............HJÄLP....hahahahahaa

Har kollat på det ytterligare 70 gånger typ. :-) Det är nog bara du o jag som skrattar så mkt till just det. Vi har ju lite sjuk humor. :-)

2008-09-20 @ 18:18:42

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0