Mormor

Var hos min mormor förra veckan.... o jag som var så nervös innan.
Men....till min glädje... hon var så glad o skojfrisk.

Det var min gamla mormor som var tillbaka (trots att jag inte tror hon kom ihåg mig eller mamma)... men min gamla mormor har alltid varit den som skojar.. o hon har sin speciella humor.
O det var den mormor jag fick träffa när vi var där.

Så jag gick därifrån överlycklig. :D

Hon var så glad över att få hålla i Emilia också.. gick omkring o sa att det var hennes bebis, som hon hade fått under natten..hihi...
Frågade säkert hundra gånger vem bebisen var.... o vi svarade lika ofta tillbaka.

O mormor bara satt o log stort hela, hela tiden..... o vi gjorde det även vi....

Min älskade mormor!!!!

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0