LÖRDAG - babysim & surpriseparty

I lördags var vi på babysimmet igen. Är så kul o vara där eftersom Emilia verkligen njuter o vara i poolen. :)
Vi fick öva på o hälla vatten i huvudet på dom, så att de ska förberedas inför ev dyk nästa vecka.
Ingen kamera denna gång heller..så tyvärr inga bilder.. :(

Sen vid halv 5 skulle vi vara hemma hos Rogers brorsas familj... vi skulle ha ett litet surprise-party för Caj (Rogers brorsa) som fyllt 40.
Vi gömde oss alla i vardagsrummet, o när han kom in, så börja vi alla sjunga "ja må han leva".
Han vart nog rätt så överraskad, men tror han hade sina aningar eftersom Susanne varit så mån o få iväg han hela dan..hihi...
Han hade öppnat ytterdörren jätteförsiktigt, o kikat in... :D


Emilia sitter i pappas knä, o väntar spänt på att Caj ska komma... tittar nog på alla o funderar varför alla är så tysta.....
....hon var så rolig, när vi skulle sitta tysta, eftersom han var på ingång (var utanför huset) så börja hon pladdra som bara den.. men hon blev tyst lagom tills han öppna dörren.... ;)


Jag drack vin ikväll... ;)
Fast jag höll mig till ca 2 glas vin ändå, eftersom jag ville vara fräsch i huvudet när vi ska bära hem Emilia på natten.
Men det blev ingen amning den här dan.... utan välling... o det funkade jättebra.
Så inga problem med min finlands-resa nästa helg. Den blir av..... Var rädd att jag skulle vara tvungen att ställa in den, eftersom jag redan betalat pengar för det... men det verkar jag slippa...

Vi kom hem ca halv ett på natten.. jag var tvungen att åka hem, för jag var tvungen att pumpa ur brösten... de höll på o sprängas... gjorde jävulskt ont... o klanto som man e, så hade man glömt pumpen hemma..... bravo!!!

Fast skitrolig kväll o supergo mat.... speciellt Maggans cocos-kaka..mums...måste ha recept!!!


Eftersom jag alltid är den flitiga mammarazzin (med kameran) så fastnar jag sällan på kort..
..här fotar jag Emilia, ståendes vid bordet som alltid nuförtiden, o lyckas få med en liten bakgrund med mig åtminstone.... ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Rebecka

har hon börjat äta mat nu? :)

Hur många gånger per dag ammar du?

2008-09-16 @ 16:53:44
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0