Hur har mina "arbetsuppgifter" funkat denna vecka???

Tisdagar: Dammsuga   Klart
Torsdagar: Dammsuga och storstäda toaletten   Klart
Fredagar: Dammtorka hyllor och svabba golvet. Är inte där ännu, men missade faktiskt förra veckan... tänk om jag får sparken nu??? ;)
(Kan man behöva dammsuga på söndagar också??)  Blev ingen dammsugning i helgen som var.

Varje dag: Plockar undan och diskar i diskmaskinen. Jajamen, senast idag. :)
Vid behov: Tvätta kläder. Jajamen här me... senast igår.

Bad för Emilia: Måndagar och Torsdagar (och Lördagar i samband med babysimmet). Jepp... badade henne för ca 1,5 timme sen.
Dagligen:  Emilia får tvätt i ansiktet, händer, armhålor och fötter. Plus tandborstning. :)  Klart här me

Tycker jag e grym..... :D

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Men gud så duktig du är! :-) Du kanske blir utnämnd till "best employee of the month". ;-) Gå inte in i väggen bara. Hihi

2008-09-11 @ 15:20:02
Postat av: ME&MY

visst är du det!!

2008-09-11 @ 17:08:57
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0