Gårdagen

Hade en latmask-dag igår....
Roger hade pokerkväll med grabbarna. O de satt hemma hos hans kompis som bor tvärs över gårn...

Själv hyrde jag 2 filmer.
Montana Sky och Marigold.
Först tittade jag på tv, sing a long och min stora kärlek... sen satte jag på Marigold.
Älskade den filmen!! Älskar den indiska dansen, de typiska bollywood-handlingarna, looooove it!!!
Speciellt dansen, en sexig o kraftfull dans!!
Skulle vilja lära mig dansa deras bollywood-dans. :)



Ali Larter spelar den kvinnliga, amerikanska huvudrollsinnehavaren.

Handling:
Amerikanska b-skådisen Marigold (Ali Larter), som blomman, anländer till Indien utan sina resväskor men med en dålig attityd i bagaget. Dumpad av sin agent som tröttnat på hennes diviga sätt och strandsatt i Goa efter att hennes senaste film ställts in är hon desperat efter jobb för att kunna betala sin hemresa. Hon får en liten roll i en Bollywoodmusikal och det dröjer inte länge innen hon sveps med i den glittrande och glamourösa världen. När hon lär känna filmens stiliga koreograf Prem (Salman Khan) ser han igenom hennes hårda yta. Det är bara ett problem...hon kan inte dansa. Men hon är inte den enda med en hemlighet....


Låg i soffan, hade bunkrat upp med godis o iskall coca-cola på burk.
O bara njöt till filmen...
Emellanåt hörde jag massa kill-skrän, o tänkte att "jaha, nu har grannen nedanför fest igen, o ska störa min mysiga hemmakväll".
Men så hör jag ett tjut (woo-hooo), som känns välbekant, o därefter ett skratt..
Jaha.. det är Roger o hans kompisar.....haha..de hördes över hela gården, o överröstade min film, som jag ändå hade ganska högt för att njuta av musiken... :)
Fast jag lyckades koppla bort dem till slut.... :D
O så var min kväll räddad.... vilken härlig kväll!!

Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

Vad mysigt det låter.

Det är så skönt ibland att bara bunkra upp med favorit godiset och bara va själv. Filmen har jag aldrig hört talas om, måste ladda ner den nu för jag blev nyfiken.Perfekt ju att ha gubben så när om du behöver hjälp med något, typ öppna cola burken eller så. OCH cola är godas iskall ur burk!!puss

2008-09-07 @ 10:57:36
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0