Svarar på inlägg senare

Ska gå o lägga Emilia.. hon är lite gnällig, står o rycker i mig just nu.
Så hon ska få gå o sova bredvid  pappa "Roger Rabbit"...
O sen ska vi iväg o handla lite grejer för o pimpa vårt vardagsrum. :)
Plus att vi ska:
- Montera in bilbarnstolen.
- Städa bilen in- och utvändigt (vi ska lämna in bilen på long-life-service o byta kamrem i veckan).
- Åka o fika hos en kompis till Roger, i Täby.

Nu är snart de gula sofforna förbi.... :)
Fast det blir en billig lösning just nu, sen när vi båda jobbar, då ska vi ta oss råd o skramla ihop våra 10.000 för o köpa vår drömsoffa. Om vi inte hittar nån ännu snyggare eller dyrare till dess. :)
Vi är de som vill betala kontant, inte ta saker på avbetalning!!!

Ni ska få se slutresultatet senare ikväll....

Såhär ser det i alla fall ut idag... o jag kan säga att det är så man riktigt skäms när folk kommer o hälsar på.. HATAR sofforna!!!!
Egentligen vill vi ha nya skänkar (som ersätter TV-bänken o bänken med CD-skivor och CD-spelaren) o nytt vardagsrumsbord.
Tycker inte om furu!!! Eller trämöbler. De enda fina trämöbler som finns är EKmöbler!
Men som sagt, som mammaledig, kan man inte få allt.
Kredit och avbetalningar, no way!!!


Det är något fint på bilden i alla fall:
Bilbarnstolen, leksaker, laptopen o det allra, allra finaste är EMILIA!!!!! ;)

Ser ni klädhögen i fåtöljen?
Det fick mig o tänka på ytterligare en grej vi ska göra idag.
När jag tvättat nu i veckan har jag lagt alla Emilias kläder på fåtöljen. För o påminna mig själv!
För vi ska rensa bort allt som är för smått i hennes klädskåp. Där har vi ytterligare en stoooooor hög med kläder o gå igenom.
 
Busy Sunday!!!!!


Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

det låter som ni har en del att göra med andra ord=)

Förstår att det kanske inte blir så mycket shopping till sig själv när man har en liten att shoppa till, finns ju så mycket sött=)

Hoppas ni får en trevlig söndag iaf!

2008-10-05 @ 13:22:31
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Tycker ert v-rum ser trevligt ut, trots gula soffor, trämöbler och tvätt, gillar att det syns att någon faktiskt bor där. kliniskt minimalistisk stil kan lätt bli själlöst tycker jag!



KRAM

2008-10-05 @ 13:58:19
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Nina.

svar: är det sant? haha vad häftigt :D



kram/nina

2008-10-05 @ 14:59:31
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag tycker att sofforna ser mysiga ut! :)



Jag skulle också vilja ha en ny soffa, en sån där med DIVAN, eller vad det kallas.

Hatar våran fula, blåa sammet-soffa. haha.. Det enda bra med den är att den är en bäddsoffa..

Men den är ju såååå liten, typ 1 meter.. det ryms typ EN person sittandes där :P Man vill ju kunna sitta hela familjen i samma soffa.

2008-10-05 @ 19:56:07
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Maggie Curie

Vad gulli grejjj :P

2008-10-06 @ 20:19:26
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0