Kanelbullens dag......imorgon!!!

Jag kan erkänna att jag är ett stooooort bullmonster!!  Helt galen i vanliga, hederliga kanelbullar.
Fast vaniljbullar går också bra. ;)

O jag hade helt missat det idag...
*skäms på mig*^

Men så kom svärmor hit idag, o hon hade en kanelbulle med sig till mig. :) hihi... e hon inte för underbar!!

Tack snälla svärmor!



Uppdatering...

Oops.. fick lite tillrättavisning av Hanna.
Det var visst först imorgon.
O det stämmer ju!!!! :)
Vad är jag för "bullmonster"?
Har inte ens koll på dagarna....
Tappar jag min titel som bull-mamma o bullmonster då...


Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Men är inte "bulldagen" först imorrn? har för mig att det stod den 4 oktober i stockholm city tidningen. Så då får du springa o köpa bullar imorrn oxå. Tråkigt va?! :-)

Ha en trevlig bullhelg!

Pussar o kramar från systeryster

2008-10-03 @ 15:32:00
Postat av: Rebecka

Ska testa med gröt på morgonen imorn, får se hur det går :)

Hon brukar ju nu ammas vid 5-tiden sen även vid 7 så mkt hon vill och lite vid 9. Så hon behöver inte vara utan mat från kl 5 till 11 :)



Funderar på om jag ska sluta med nattamningen från och med ikväll!! Vad tror du? Så svårt!

Tidigare har jag ju "tillåtit" ett amningstillfälle per natt efter midnatt och sen från kl 5 på morgonen och frammåt får hon ligga brevid mig och amma så mkt hon vill.



Men nu är de ju så att hon vaknar typ 3 gånger per natt och är arg och vill snutta. kanske är förvirrande för henne att hon får amma te.x den andra gången hon vaknar eftersom den första gången var kl inte efter midnatt och den tredje gången hon vaknar får hon INTE amma och sen den 4:e gången får hon eftersom då är kl 5. Eller vad tror du?



Kanske bättre att hon lär sig att INGEN MAT på natten..... fast lär ju bli skit jobbiga nätter. Men de kanske det är värt?



kram :)

2008-10-03 @ 15:49:35
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Sofie

Jag var också lite snurrig med dagarna.. Men vi kan ha bullhelg.. fredag lördag söndag.. Mums!

2008-10-03 @ 19:42:24
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Tess

hehe.. men det var väl bra, då får du ju en "extra" bulle lr hur ;P

2008-10-03 @ 23:11:43
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Rebecka

HEJ DU! Natten gick jätte bra!! Som om Moa förstod att INATT BLIR DET INGET KÄK. Hon har nog aldrig sovit såhär bra.



Hon har vaknat några gånger men somnat om själv bara man sagt "sch" och en gång fick Anton gå upp och stryka henne på ryggen men då tog det endå bara 5 min innan hon somnade. Vilken skillnad!!!!!!



Försökte få i henne mkt gröt igår kl 18.00 och hon fick i sig gröt på 5 msk pulvet och sen ville hon inte ha amningen, kl 19.00 hon vägrade!!

Trodde aldrig att hon skulle klara sig på den lilla grötskvätten hela natten men tydligen :)

2008-10-04 @ 07:21:29
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0