Vad hittar ni på nu på söndag???

Hur firar ni farsdag?
Firar ni den överhuvudtaget?

Och OM ni firar den, hur firar ni den då?
O vem firar ni? Er pappa eller ert/era barns pappa, eller båda två?

O ifall ni inte firar farsdag, varför gör ni inte det i så fall???

Nyfiken, skulle vara kul o höra vad alla gör söndagen den 9 november....


Alla mina farbröder plus min älskade pappa, nån gång på 50-talet skulle jag gissa på.
Pappa är nummer 2 från vänster.

Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

Ja, det var en bra idé att ha ett sånt S på väggen! :)

Eller en fjäril kanske, likadan som min tatuering..

Bra förslag! Tack!

2008-11-06 @ 22:02:57
Postat av: Sofie

Oj, mitt namn försvann visst.. på förra kommentaren..



På farsdag brukar vi äta middag hos pappa, eller så bjuder jag eller min bror hem honom på middag.. och så får han såklart presenter.

2008-11-06 @ 22:04:18
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken fin bild! Vad roligt att du fått den. Gamla foton är nästan som berättelser tycker jag. :-)

Här firar vi förresten både maken och svärfar, som bor alldeles i närheten, på Fars Dag.



Sv: Du undrade om Nova fått smaka sött innan - och ja, det har hon, i form av bullar och kex några enstaka ggr och kanske till och med en sked av tårtan på något kalas. Men jag försöker att undvika det så gott det går med tre äldre syskon.

2008-11-07 @ 23:48:12
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: rebecka

Haha jaa, du var ju jätte nära!!

Var det förresten du som gissade exakt när Moa skulle födas INNAN hon ens föddes? Eller de var nog inte du..

Det var iaf nå person som skrev på bloggen två veckor innan Moa födddes att hon gissade på att Moa skulle födas en Torsdag kl 12.32. OCH Moa föddes Torsdag NATT kl 00.33. SJUKT!!!!!!!!

2008-11-08 @ 08:09:38
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0