Sena svar på min frågestund... :)

Förlåt för att jag varit dålig på att skriva i bloggen.
Har haft fullt upp o varit orkeslös för o sitta vid datorn.... det är min ursäkt.

MEN.... va kul med frågestunden... fick några frågor i alla fall... :D

Fråga 1 från Jossa:
var det första gången ni var från emilia så länge? hade det gått bra för barnvakterna?
Svar: 
Förtydligande för frågan... vi lämnade Emilia hemma från fredag kväll - söndag kväll (när vi var på bröllop i Skåne för 2 veckor sen). Det var första gången vi lämnade henne så länge. Tidigare har vi lämnat henne 30min - 4 timmar. O det hade gått jättebra för barnvakterna.... vi hade superbra nannys. ;) Enda problemet de bägge hade, var att lyckas få henne o somna.

Fråga 2, Sofie
Varför flyttar ni inte ner till Skåne???!!!
Svar:
hihi.....men hur ska jag kunna lämna min mamma o pappa här uppe???? Var ju supertufft under de 4-5 år jag bodde där nere.... Måste ju kunna ha stenkoll på dem, o det har jag bara här uppe...hihi...
Skämt åsido... den stora orsaken är att jag har mina föräldrar o syskon här uppe. O eftersom jag har dig o andra vänner nere i Skåne, så får jag fler orsaker till o säga att vi måste åka neråt.... o förhoppningsvis ska det bli OFTA!!!!! ;)

Fråga 3, Anonym or not.... hihi
är du cool?
Svar:
Klart jag e cool!!! ;) 
Jag är, vågar o står för att vara mig själv, o inte spelar någon annan... det e väl coolt!!
O så kan jag stå för att jag ALDRIG någonsin har provat droger!!! O kommer ALDRIG o göra!!! O det är jag stolt för o känner mig supercool för!!!

Fråga 4, Helena
Vad är det bästa med att vara mamma?
Svar:
Åh vilken rolig fråga...me like..... det bästa med o vara mamma är att få så mycket ärlig kärlek av någon. Att se lyckan i henne, bara av att man sjunger en sång, eller kryper runt efter henne, leker katt-o-råtta..antingen jag som jagar henne, eller hon som jagar mig.... det krävs så lite för att göra Emilia så lycklig.
O att själv få känna sån otroligt stor kärlek för någon!!! Det är det största som finns!!!! O bästa!!!

Fråga 5, Tess
hur träffades du och emilias pappa?
Svar:
Vi träffades på vår lokalpub här i Upplands Väsby... på "Magget" (Pub Magasinet). Haha... superromantiskt...
Jag började prata med en gammal klasskompis, o då var Roger me honom, så vi stod o snackade vi 3 och så Hanna som var med mig ut....Vi gick ut för en spontan-kväll, klockan 23 bestämde vi oss för att vi skulle ut o dansa loss lite. Jag var i Väsby för kvällen (bodde i Vasastan i Sthlm då, eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter så sov jag över hos henne.
Vilken bra kväll... för då träffade jag ju Roger. Följde med på efterfest (de var flera stycken som var iväg hem till han på efterfest, hans syrra var också me).  Vi sjöng singstar.... o så fortsatte våra träffar nästan var dag.... o här är vi idag... med en liten fis-bebis. ;)


Jag, när jag träffa Roger                         Jag, idag


O NU MIN FRÅGA TILL ER!!!! ;)
VILKEN HÅRFÄRG PASSAR JAG BÄST I???
DAGENS ELLER DEN SOM JAG HADE NÄR JAG TRÄFFADE ROGER???
MÖRKT ELLER LJUST?
ELLER SKA DET VARA EN HELT ANNAN FÄRG??


Kommentarer till mig
Postat av: Linda

Jasså ni träffades oxå på maget. :-) Tyliegn ett bra ställe trotts allt....haha



Men måste säg att ljust e finare.

2008-11-02 @ 13:09:31
Postat av: Sofie

Jag tycker att du klär bra i både mörkt och ljust.. men nu till vintern ska det absolut vara mörkt. skitsnyggt!

Skulle dock vilja se en kortare frisyr på dig .. Page hade varit grymt fint!!

2008-11-02 @ 22:00:45
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: therese

JAG TYCKER ATT DU ÄR SNYGGAST I BLONT!

2008-11-03 @ 08:31:14
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Tack, det är kul att höra, jag och maken satt och pratade igår (igen) om vad jag ska studera och det lutar nog mer åt inredningsdesigner/arkitekt.. ska kolla upp lite utbildningar för det börjar bli ansökningsdags.. Jag är ju som sagt fortfarande "mammaledig"/hemmafru.. Maken min har Restaurang.. Du passar i båda hårfärgerna men jag måste nog säga att du inte passar i lugg.. tyvärr.. ha en bra dag kramar

2008-11-04 @ 07:04:33
URL: http://mesamou.blogg.se/
Postat av: Anna

Både Lugg och Mörkt hår passar dig utmärkt. Men självklart passar du i blont hår också.

2008-12-17 @ 18:39:52
Postat av: Maria Arnehed

Tycker mycket om det du skrivit! Roligt att se lite prima saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 08:41:14
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0