Rekord-träffar



Igår glömde jag ju bort o skriva.... vad hände då?

Vi var till öppna förskolan.. träffade Carolin o sen Olivia...
När jag o Olivia skulle gå iväg o fika, så mötte vi först Hanna, sen Angelica... o när vi kom fram till fiket, så träffade jag Samantha.

Jag som aldrig ser nån jag känner på dagtid.... helt plötsligt träffar jag flera stycken......5 stycken bara på förmiddan.... :)

När vi satt o fika, så var Emilia helt fascinerad av akvariet med fiskar... bara stod o gapade, pekade o utropade sitt "TITTA" hela tiden...hihi..

ÅH, varför glömde jag även kameran idag????

Efter fiket gick vi hem till Olivia, o eftersom Emilia sov, så fick jag sitta o slappa med en kopp te i soffan, o snacka skit.... lovely!! ;)

Emilia tar i ända från tårna, när hon vill få ut ord ur munnen.... ;)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0