Första snön

Idag kom första snön... fast tråkigt nog smälte snön så fort den landa på marken.... snyft... Stod i fönstret o tittade på snöflingorna med Emilia, o hon utropade sitt ökända ord "TITTA!"...o pekade ut på fönstret...o tittade med öppen mun...hihi

Men lilla dockan, busar du med mig..du ska få se på bus.... kille-kille-kille på foten....


MEN MAMMAAAAA!!!! Står du här o fotar nu igen???


OK...I get out from here......I´m leaving......

Kommentarer till mig
Postat av: rebecka

Vad söt hon är :D

Moa vart också glad idag när hon såg snön.

Hoppas det snöar imorn med!

2008-11-16 @ 16:08:52
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Hanna

Fy fan för snön säger jag bara. Trodde linda o hennes busar skoja när de kom in i mitt rum på morgonen o sa att det snöade. Då hade man verkligen ingen lust att gå upp. Jag var inte lika glad över dom första snöflingorna som mary o totto var. Sa nog t.o.m. att snön kommer försvinna lika fort som den kommer ner. Glädjedödare! Taskig moster jag var. :-)

Jag räknar fortfarande ner till sommaren. Nu är det bara ca 6 månader kvar tills värmen kommer igen o man kan sola igen. :-)



Kram kram

2008-11-17 @ 01:17:55
Postat av: Carola

svar till Hanna:

Ja usch vilken glädjedödare du var.... de som bara längtar till o få åka pulka...precis som jag. ;)

Ska bara köpa en liten baby-pulka så Emilia kan få åka massa pulka...

Till o med jag vart ju glad av snön!!!



puss o kram

2008-11-18 @ 09:09:33
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0