Beslutsångest

Full fart på Emilia varje dag..... o när man har så mycket leksaker har man svårt o bestämma sig för vad man ska leka me.....;)

(nästan 2 minuter lång video.....)


Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

åh! Emilia är jättelik EmmaLi i sina rörelser! och då är hon ändå två månader yngre än min kiddo... jag "skyller på" koliken hon hade när hon var liten :D en barnpsykolog jag pratat med sa att det var först när den var över som hon - fyra månader gammal - kunde ta sig tid att börja utvecklas. det ligger nog lite i det. för hon stämmer väldigt bra i utveckling med den åldern.



har kanske sagt det här förr, men hoppas det är oki med upprepning isf! du vet väl hur det är, det är svårt att sluta "tjata" om sin underbara lilla bäbi!



tjo!



ps. den där kattboken hade jag gärna haft i mitt hus!

2008-11-26 @ 12:07:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0