Barnvakter och föräldrar

Idag ska vi (jag, Roger o Emilia) åka hem till Caroline (storasyrran) & Olof och ta hand om deras 2 busfrön.
Ska vara där ca kl.15.

Sen ska Caroline o Olof iväg ut o äta, gå på bio, o antagligen gå ut o ta nån drink nånstans misstänker jag. :)
Det behöver dom! Man behöver få komma iväg tillsammans ibland, ensamma.

Så vi ska vara barnvakter ikväll! :)
O så sover vi antagligen över, eftersom det lär bli sent!

Ska bli så kul o träffa Martin o Linnéa. Sist jag träffade dem var när Linnéa fyllde 2 år (25 augusti).... illa, illa!!
Men de har varit sjuka där borta, eller så har vi haft fullt upp på helgerna.... så tyvärr har vi inte kommit iväg dit eller vice verca...
Men NUUUU.... tjoho!

Saknar er gullungar!
Ska bli kul för Emilia också o träffa sina kusiner.... hon älskar ju o vara bland andra människor!


Bilden tagen i maj, tidigare i år, när jag o Emilia sov över hos dem en hel helg.

Fast nu kan hon vara med o busa runt... i maj låg hon mest på rygg o mage o sprattlade...
Men nu är det full rulle på alla fyra....så hon lär krypa runt o jaga Martin o Linnéa. hihi.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0