Tråk-valborg!

Vilket skit det kom på TV igår.... kan de inte visa nåt skoj på valborg åtminstone!!!!

Det enda roliga som hände igår kväll var att jag var iväg o träna.... jag o ca 10 själar till var på SATS.
När jag kom tillbaka hem hade Emilia somnat.... :)
(Klockan var då strax efter åtta.)
Sötgurka!!

Nu ligger både Emilia och Roger helt utslagna i soffan (var uppe vid 7 imorse, jag gick upp vid 11)...
Hade inte bara Roger legat i soffan med kallingarna, så hade jag dragit fram kameran...hihi

Får bli en dagens outfit istället - men det är minst lika bra det. :-)

Dagens outfit
Body - KappAhl
Shorts - H&M


Kommentarer till mig
Postat av: nikita

men vilken liten sötis =)

2008-05-01 @ 12:16:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0