Pollenallergi

Är det någon fler ute i blogg-världen som lider av pollenallergi?



Jag är allergisk mot björk, och jag blir gaaaaalen just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Näsan rinner, ögonen rinner o kliar, jag får klåda i  hela kroppen o halsen kliar..o så nyser jag som en tok..
Hatar det här, för jag blir som en döing... är supertrött i ögonen o kroppen hela tiden.

Hoppas det snart är över.... o att träden är gröna o fina snart...utan några äckliga pollen som flyger runt i luften o irriterar mig.
Hoppas också att Emilia slipper få pollenallergi när hon växer upp....

Sen måste jag städa här hemma..... men orkar inte!!!!

Kommer lägga in nya inlägg antingen ikväll eller först imorgon... har tyvärr inte orkat blogga något idag o igår var jag inte hemma.

Var bara tvungen att gnälla av mig lite... :)

kram kram

Kommentarer till mig
Postat av: Ingela

Det är helt OK. Fråga Carro. Jag är bra på att lyssna... Kram tillbaka

2008-05-08 @ 21:47:55
Postat av: Sofie

:) Se nu till att boka in den 18 oktober, så att ni kan komma!!

2008-05-08 @ 22:39:47
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Här har du en till allergiker. Vet hur det är och lider med dig... Men konstigt nog så har jag knappt känt av björken i år, skitskumt. Jag kikade in på din kompis sida, jättefin den med. =0) Du tror inte hon hjälper nån hon inte känner att fixa bloggen!? =0P Vill ha min fin och unik också. Men känner ingen som kan sånt vad jag vet. Ha det så bra!

2008-05-08 @ 23:36:49
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: ME&MY

stackare, jag har känningar men inte som riktig pollenallergi, brukar köpa receptfritt men nu gick det inte pga ammningen

så jag får gå runt med konstant huvudvärk...*snyft!

2008-05-13 @ 13:38:26
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0