HEJA SVERIGE (O FINLAND)!!!!

Ikväll är det 2 spännande ishockey-matcher på TV.

Kl. 19 började matchen mellan Finland o Ryssland. Tyvärr leder Ryssland nu med 1-0 efter första perioden, men jag håller ju tummarna på Finland (är ju halvt finska, pappa är finn-pajsare).

Sedan kl.23 är det Sverige - Kanada. Heja Sverige!!

Vill verkligen ha Sverige och Finland i final.... men då håller jag helt klart på Sverige.. eftersom jag känner mig mer svensk än finsk. :)

Vem hejar Emilia på??? ;)


Jo, Sverige såklart...det ser ni väl... hihi...




HÄr skulle man däremot kunna tro att hon håller på Finland, med tanke på färgvalet.....
..därför blev det snabbt ombyte till sverige-klänningen.

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

hon måste va den sötaste sverige-supportern som finns! :P

ska oxå se hockeyn ikv, riktigt spännande!!

2008-05-16 @ 20:28:56
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0