Fredag!

Idag bestämde sig Roger för att åka med sin brorsa på Helsingfors-kryssning. På en sån rock-kryssning....
Båten åker 1700 från Stockholm och de kommer tillbaka till Stockholms hamnen igen på söndag vid 9 eller 10.



Får se hur jag klarar av att ta hand om Emilia själv. :)
Är som sagt trött som en babian..pga pollenallergin.
Men, men.... han får gå upp med Emilia nästa helg, så jag får sova ut lite. hihi... ;)
Annars känns det som att jag kommer bryta ihop.... dör av trötthet ju.

Men det är nog skönt för honom att få komma iväg o vila upp sig lite (eller ja vila blir det väl inte, går från barnskrik o bröstmjölk till hårdrocks-skrik med massa alkohol). :P
Men han åker för att han tycker synd om sin brorsa som inte fått med sig någon, och i så fall varit tvungen att avboka.
Han säger att han tycker inte ens det är kul, inget han ser fram emot.....hmm...
Men jag tror ju att han tycker det är skitkul ändå... måste han ju tycka..annars är han knäpp som åker i så fall! hihi
Själv tycker jag inte att han ska åka. Vill ju ha honom hemma hos oss :)

Måste bada Emilia idag, nu har det gått en vecka sen hon bada. Visserligen brukar jag tvätta av henne med en fuktig tvättlapp dagligen, så hon är inte så smutsig som vi kan bli.
Läskigt att klara av att tvätta henne själv... hon blir ju hal som en ål i vattnet.

Eftersom Roger åker på kryssningen, så tänkte jag passa på att åka till Caroline o hennes familj o umgås med dem hela helgen, fredag till söndag. Frågade dem om det var OK nu i morse...
Ska sova över där, kommer bli superkul!
Får se vad vi hittar på nu när det blir en sån kanonhelg!
På lördag,  25 grader o en STOOOOOOR sol! :D
Om nu SMHI har rätt...;)

Idag blir det tydligen grillning hörde jag precis...gottigottgott!!

Emilia i sin bullerby-klänning..kallar den så, för den påminner mig om vad tjejerna har på sig i "Alla vi barn i Bullerbyn".

Kommentarer till mig
Postat av: Lisa

Näe jag klarar inte av att åka båt psykiskt. Får panik och så när det kränger/gungar... Mår riktigt dåligt då tyvärr. =0( Så min sambo får åka, hehe. Okej, jag får skriva till henne. =0)

2008-05-09 @ 11:30:59
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

Mysigt att åka i väg en sväng..

Super söt bild på charmtrollet i sin fina kläning..

2008-05-09 @ 21:47:17
URL: http://melwinsmamma.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0