VAR ÄR MIN TUR NÅGONSTANS???

Gomorron...eller nja inte för mig kanske.
Vaknade inatt av att jag mådde jätteilla o bara ville kräkas.
O så är jag lös i magen.....hatar magsjuka!!!

Ligger i soffan nu helt utslagen men klarar av att ha laptopen hos mig i alla fall. :-)
Roger har åkt till sitt jobb med Emilia. Han stannar hemma idag pga jag inte klarar av att ta hand om lill-skruttan just nu.. varje gång jag reser mig upp så vänder sig allt i magen.... blääää!!!!!!!!!!!
Så nu har han åkt till sitt jobb för att visa upp vårt lilla underverk. ;-)

Har ringt försäkringskassan idag o sjukanmält mig och samtidigt frågat var mina pengar är någonstans... det är ju ändå den 26:e då jag ska ha mina pengar.
Då svarar hon att de har haft en fundering på mina dagar, och därför har det legat. Och nu kommer det dröja minst en vecka innan jag får pengarna till mitt konto...

Frågan är då.... vad ska jag betala mina räkningar med har de tänkt sig??? Ååååhhh..blir så arg!!

Allt går emot en känns det som.....
Farmor går bort, vår tv går sönder så vi var tvungna att köpa en ny förra veckan, jag ligger magsjuk och pengarna från försäkringskassan dröjer till början av april. Om inte ytterligare något händer med utbetalningen...så att den försenas ytterligare... känns nästan så....
Vad mer ska komma??

Som sagt - VAR ÄR MIN TUR NÅGONSTANS??????????????
Måste väl vända nån gång......snyft...

image97
Usch, vad livet känns orättvist....
(i hytten på båtresan hem...)


 


Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Usch då! Stackars lola. Det gick inte att komma ifrån den sjukan iaf. Nu har hela familjen haft magsjuka. Huga. Vem är den skyldige som smittat oss? Jag har mina aningar.... Krya på dig syster yster
Puss o kram

2008-03-26 @ 10:47:36
Postat av: Anonym

HA en skön onsdag...

2008-03-26 @ 10:55:19
URL: http://Blondis81.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0