Tror ni på kärlek vid första ögonkastet???

Jag har aldrig trott på det tidigare.
Med Roger så tänkte jag bara "Wow, what a hot guy". haha....men kärlek?? NÄ, inte direkt. Det tog några veckor.

Men det var skillnad med Emilia.
Här kan vi prata om kärlek vid första ögonkastet.
Har älskat henne från första stund jag såg henne.

Imorgon ska vi gå och träna på SATS.

                       image54
 
Så nu är det min tur att också få träna, inte bara Emilia. Hon har ju kört i sitt babygym varje dag. Lyllo henne! hihi...
Det är ett pass som heter SatsBaby, så det ska vi försöka pallra oss iväg på.
Får se om man orkar och hinner, det börjar klockan 10.00 nämligen.
Måste traska hemifrån senast 09.15 för att hinna dit så jag är där åtminstone en kvart innan.

Kramisar

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

ja med sitt barn finns verkligen kärlek vid första ögonkastet!

2008-03-04 @ 12:55:37
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Sofie

Va mysigt det låter med SatsBaby.. synd att ni inte kommer iväg på det.. Hoppas lillan blir frisk snart.

2008-03-04 @ 20:09:39
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0