Träningsvärk till tusen

Har sån fruktansvärd träningsvärk idag.
Innanlåren, så högt upp man kan komma.... :-)
I armarna, rumpan, ryggen, magen (ända ner i mumin-da....hmm... har man muskler så långt ner...haha) vid nyckelbenen och i armhålorna (???).
Visste inte att man kunde få träningsvärk i armhålorna heller.

Som sagt träningsvärk till tusen....
Brukar bara få sån här träningsvärk när man har åkt skidor eller snowboard. Då tränar man också alla muskler.
Fast nu beror träningsvärken av 3 månaders uppehåll och en kropp som inte är sig lik.

Åh vad jag saknar skidåkning!! Vill upp i fjällen o åka skidor. Eller till någon av de europeiska fjällen....
Nästa vinter...då.... japp, då måste vi åka. Så nu har jag bestämt det, bara så du vet Roger. ;-)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0