Nyduschad

Igår på dagen fick jag duscha Emilia 2 gånger.

Först hade hon bajsat så mycket så att mycket från blöjan flöt upp långt upp på ryggen.
Så då var det bara att duscha av henne.
När jag hade fått på henne blöjan och skulle leta upp nya kläder, så flyger en ordentlig kaskad av spya upp över hela mig och henne.
Så då var det bara att hoppa in i duschen bägge två.

Många klädbyten kan det bli varje dag.... :-)



Dessa kläder blev det till slut... Älskar dessa byxor, är mina favorit-byxor på henne. Hon e så fruktansvärt söt i dessa lila byxor med en liten ekorre på. O världens gulligaste ben o rumpa får hon i dem. :-)

image81
"Är det här en bra pose..?"

image80
"Eller den här...?"
"Vilken profil är bäst??"

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

vilken härlig färg på byxorna!

2008-03-14 @ 11:35:41
URL: http://leonitanova.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0