Jag som började titta efter vår-kläder..

...o inatt har det snöat som bara den, så vi har massa snö här. Visserligen smält på asfalten, men överallt annars så är det massa snö....
JAG VILL HA VÅR, SOL O VÄRME!!!!! 
INTE SNÖ O KALLT O VINTER!!!!!!

Har spanat in de här, kan vara bra att ha när det regnar. O man ska väl börja springa ute när det regnar så småningom med skruttan. O då vill man ju vara lite snygg. ;-)

Från ellos (dessa svarta eller så blir det vita,,,hmm..svårt val - vad tycker ni blir snyggast??):

image89

Från Topshop:

image90

Dom måste jag bara köpa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blir totalt en tusenlapp, o det kan jag ha råd med tycker jag.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Svarta tycker jag!
Du kommer att bli riktigt snygg ute i regnet ;)

2008-03-18 @ 18:22:58
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0