Dopkort

Var iväg igår och handlade lite pyssel inför dopkorten.
Var jättekul att gå runt i pyssel-butiken "Pyssel & Ting" och leta efter allt som vi behöver.

Efter det gick vi hem till Hanna och skulle börja göra dem.
Syrran Hanna hjälpte mig, och kommer fortsätta hjälpa mig med korten tills vi är klara.

Klockan 1645 packade vi ihop och åkte o hämtade Roger från jobbet, och sen åkte vi hem till oss och fortsatte här.
Först lagade vi middag (sejfilé i currysås), supergod middag, och sen skulle vi fortsätta med korten.
Hann inte så långt eftersom Emilia var lite grinig igår kväll. Så det var massa skrik fram till 22 igår kväll, sen tog Roger över. Han var o gymade innan, så därför kunde han inte ta henne tidigare. Klockan 23 somnade Emilia och Roger, och jag o Hanna fortsatte vårt pyssel ett tag till.
Sen var det "Taxi Lola" som gällde för Hanna. :-)

Vi kom väl halvvägs igår. Är några inbjudningskort som ska ut. Så det tar sin lilla tid.

Har som mål att vara klar med dem innan vi åker till Finland nästa vecka.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0