Dopet är bokat o klart!!

Nu har vi bokat kyrka för dop. Velade mellan två kyrkor.
Eds kyrka och Hammarby kyrka.

Valet föll på Hammarby, eftersom i den kyrkan är både jag och Roger döpta , jag konfirmerad och Rogers pappa är begravd där.
Eds kyrka hade vi också i valet o kvalet pga den är jättefin o mysig.

Nu återstår bara att skicka ut inbjudan till dopet. Ska ha gjort det innan månaden är slut har vi bestämt oss för.
Och bestämma faddrar/fadder.

Det blir ett sommar-dop.... den 14 juni.


image63

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

mysigt med sommardop!

2008-03-11 @ 14:07:25
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Sofi

Vad mysigt :) Undra om vi med får komma?? :P Skulle vilja träffa er ju =) Kram

2008-03-11 @ 22:31:18
Postat av: Carola

Svar till Sofi:

Självklart är du o Daniel bjudna också, Sofi.
Vill träffa er me..
(Det är väl den Sofi som skrivit... så jag inte svarar till någon som jag inte ens känner)
:-)

Kram kram

2008-03-13 @ 15:18:16
URL: http://mynameislola.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0