Astrid Lindgrens Barnsjukhus

Åkte till Astrid Lindgrens igår med Emilia.
Var helt tomt där.... skönt att slippa massa bacillusk-barn. :-)

Hon var hur lugn som helst när de kontrollerade henne.
ÅKte in dit för att se om det var något eftersom hon har slemmat igen i halsen i en veckas tid, samt hostat och är snorig. Och de två senaste dygnen har det tom fastnat så mycket slem så hon fått andningsuppehåll. Blir livrädd varje gång, fast hon lyckas hosta bort slemmet iaf.
Varit extra oroliga att det skulle vara halsfluss eftersom alla mina syskon och syskonbarn har åkt på det och vi har träffat dem dagen innan det brytit ut hos dem.

Det vi fick veta var att så här små barn kan inte få halsfluss och att hon bara har en vanlig förkylning.
Så vi ska fortsätta med näsdroppar och ligga högt med huvudet på henne.
Nu kan man vara lugn i alla fall att det inte är någon RS. :-)
Lilla höns-mamman.... det är jag det. ;-)

De vägde henne också och igår vägde hon 6040 gram. hihi....

image64
Lilla sjuklingen.... ska ut på promenad i friska luften

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0