Paus igen i bloggandet

Nu blir det tyvärr ett litet uppehåll igen med mitt bloggade.
Vi åker tidigt på torsdag morgon till Åland för att fira midsommar därborta...o kommer hem igen söndag kväll.
O vi har lite o fixa inför torsdag morgonen...

Ikväll o hela dagen imorgon är det fullt upp med:



 

- Tvätta kläder
- Handla mat med oss inför fredag o även mat till torsdagen o frukost.... sen får man handla lite på Åland också...
- Packa
- Städa lite här hemma...alltid skönt att komma hem till en städad lägenhet..
- Hämta mina jeans som jag lämnat in nere hos skräddaren....de har spruckit i sömmen mellan benen..hihi..
- Lämna nycklarna till kyrkan, som är till församlingshemmet
- Fira pappa som fyller 57 år den 18 juni, imorgon.





                                                                             Åländska midsommarstången..

ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG MIDSOMMAR!
SES NÄSTA VECKA HÄR IGEN.... ;)

STOOOOOOOR KRAM......


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0