Kan bläddra själv..!

Jag kan själv!!!
Jag får inte hjälpa till o bläddra i böckerna, utan Emilia vill bläddra själv.
Ibland går det inte som hon vill, så då blir hon sur då me..o skakar i hela kroppen av frustration...tihi...
Ibland får jag också bläddra, och säga vad som finns på bilderna. O varje gång hon pekar, eller snarare lägger hela handen på något i boken, så säger jag vad det är (kisse, kanin, pippi, bebis..eller vad det nu är) o då sprattlar hon med både armar o ben av lycka.

Har köpt "Min alldeles egna bok" från Go´boken. O den är en riktig favorit för Emilia.
Meningen med boken är att man ska lägga in bilder på henne, o så ska hon kunna öppna några luckor på varje sida o hitta sig själv. Så jag måste framkalla lite foton.




Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0