Utmaning för de som vill o har lust...

Hittade denna på Sofies blogg. Så jag kan självklart inte låta bli att göra detta jag me... :)

10 favoriter
Dialekt:
Göteborgska o gotländska
Mat: Sushi....mums mums
Låt: Svårt.... har så många..
Tecknad figur:  Alfons Åberg
Sport: Fotboll
Komiker: David Batra..o Björn Gustafsson
Veckodag: Lördag
Glassmak: Mint o pecan
Soloartist: Kan inte svara på favoriter bland musik... 


9 för tillfället

Humör: Glad men trött
Tanke: Hur ska jag lösa det med min blogg, så jag kan lägga ut bilder igen, utan att datorn hänger sig eller stänger ner.
Kläder: Trosor o BH...hihi.. suttit på altanen tidigare i solen.
Bakgrund: En ful o gul soffa o latte-vit vägg
Känsla: Trött... vad ska man hitta på de sista 3 semester-veckorna.
Tid: 14:09
Bästa sak:  Att Roger o jag är lediga ihop i 3 veckor till.
Irritationsobjekt: Att man inte vet vad man ska hitta på under dessa 3 veckor...

8 första
Bästa vän: Tina
Husdjur:  En hamster som hette Snövit
Kyss: Med Mats... när jag var 13...kommer ihåg att jag sprang in till storasyrran precis när han skulle pussa mig...o frågade henne hur man gör..o sen sprang jag tillbaka igen o så fick jag min första kyss...haha...sjukt eller vad?
Piercing: Öronen och naveln, men bägge har växt igen.
Förälskelse: Andreas Andersson från fjärde klass till åttonde klass.
CD skiva: Grease
Bil: Volvo 244.
Ord: mamma? eller pappa? ..kanske... 


7 senaste

Telefonsamtal: Pratade med storasyrran innan. Hon har fått sitt körkort! GRATTIS SYRRAN!! :)
Mat: Kokt potatis, fiskpinnar och spenat.
Dryck: Vatten
Biltur: Åkte o handlade mat på Coop i Rotebro igår kväll. Spännande...
Tv-program: Sommar med Ernst.... :) han tillhör väl ändå sommarn??
Spelad låt: Lyssnar på Rockfavoriter på radio.
Köpta klädesplagg: Ett par flip-flops.


6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nope
Brutit mot lagen: Kört för fort många, många gånger tyvärr. Kört mot rött ljus, ej stannat vid stoppskylt, snattade en näve plockgodis när jag var 13 eller 14.
Blivit arresterad: Nope
Badat naken: I badkaret ja..
Varit med på TV:  Nä tack o lov :)
Varit med i tidningen:  Hamnade tyvärr på lokaltidninges sida för födelsedagar. När jag fyllde 30..då var det ett fyllekort på mig när jag var riktigt pruttig med simglasögon på. En riktigt läckerbit... ;) hihi


5 nej tack

Skolämne: Engelska o svenska
Mat:  Blodpuddingen var god, men inte lingonsylten utblandad med kål. blääää
Musik:  Death metal
Dryck:  Gin o tonic
Djur: Spindlar! Hundar!!


4 saker

Du gjorde igår kväll: Tittade på sommar med ernst, och e hyrfiljm "Footsoldier". Var väl sådär..
Du kan höra just nu : Radion (rockfavoriter) och Emilia som jollrar o tjuter på golvet
Du inte kan leva utan:  Min familj och mina vänner..
Du gör när du har tråkigt: Sätter mig vid datorn, läser en bok eller löser korsord.


3 personer

Du kan berätta allt för:  Roger
Du tycker om:  Roger, Emilia, Mamma, pappa, mina 3 systrar, Olof, mina syskonbarn, mina vänner...
Du inte gillar:  Just nu är det tyvärr en av Rogers vänner, men det går nog över. O så några arbetskamrater. 

2  val

Coca Cola eller Fanta: Coca cola orginal
Hund eller katt: Katt

1 önskan
Vill vinna lite pengar, så vi kan åka utomlands, köpa hus eller lägenhet o inreda, kanske en båt... o så självklart att alla nära o kära håller sig friska!


Du är utmanad!

Tired Guy Working on Computer Images
GODNATT!

Kommentarer till mig
Postat av: Evelina

hade du tråkigt eller:P?

2008-07-22 @ 14:26:42
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hmmmm, vem kan den där rogers kompis vara som du ogillar för tillfället? ;-) Det är du nog inte ensam om, tihi.



Kram kram

2008-07-23 @ 23:52:43

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0