Lite bilder från husbils-semestern

Har redan visat bilderna från Öland (under de 2 första dagarna), men här kommer ytterligare bilder från Öland, Österlen och Skanör-Falsterbo.


Relax utanför husbilen.


Överlycklig av att äntligen få använda gåstolen igen..


Passar på o sova när man ändå åker husbil...


...o tydligen gör jag också det... :)


Ölandsbron


Sträcka lite på benen....


1 mils gångväg fram o tillbaka för att gå till mataffären i Borrby.... så motion fick vi gott om... :)


Överlycklig i solstolen...



Stranden vid Borrby strand


Lite minigolf vid Falsterbo....som jag vann förstås.. ;)


Trött men ändå orkar man med o försöka krypa i sängen... störtregnar ute..

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Jaja, nu ska vi inte skryta med att du vann minigolfen. :-) För det var bara fyra poäng du vann med över mig o roger, så det så. :-)



Pussar o kramar från fluff-hanna (eller vad var det nu du kallade mig), tihi

2008-07-29 @ 00:16:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0