Gravidchock!

En lite halvdan bok skriven av Belinda Olsson, "Reporter erkänner gravidchock!"
Idag latar vi oss hemma, under solparasollet på altanen, i strandtältet med Emilia o plaskat (fyller upp den med vatten) o nu ligger vi alla inne i soffan.

Roger o Emilia sover o jag läser gravidchock....


I en supersöt klänning hon fick av Sofie..


Sittandes...


Snart redo för att börja krypa....


Jättekul att leka med vattenslangen...hon sprutade sig själv i ansiktet hela tiden, o så ville hon äta på den så hon fick massa vatten i mun hela tiden... :)


Dags o tvätta sig efter badet.... händer nog många "olyckor" när hon legat där...tur det inte blev nummer 2.. ;)
jag har nog suttit i badet för länge...stortån ser ut som en skrynklig potatis....

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Va fin hon är i klänningen :)



Jag har också läst Gravidchock.. Lagom bok att läsa när man vill slippa tänka för mycket :P

2008-07-28 @ 18:10:48
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Tess

hihi när jag läste rubriken trodde jag ju du var gravid igen ;)

2008-07-28 @ 21:15:58
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0