Fullt upp

Har så upp i röven (ursäkta ordvalet) o göra.

Idag har jag dammtorkat, plockat undan, tvättat kläder, lekt lite med Emilia (fast hon har lekt mest själv idag, som tur är, eftersom jag har sjukt mycket o göra) varit ute o gått en promenad i en timme med Catrin.
O nu sitter jag o äter middag, ska sticka iväg till gymet, så fort Roger kommer hem från jobb. Vid halv 6 ungefär..
O innan dess har jag tänkt hinna med o plocka in tvätten i skåpen, dammsuga o bädda sängen.
Efter gymet blir det hem igen, blöt-torka golven...o så packa!
Vill ha fint hemma när man kommer hem igen.. skönare så...

För imorgon bär det av med husbilen!!! Tjohooo!!! Först åker vi ner till Öland, stannar där till på onsdag, och sen åker vi till Borrby i Skåne, o där stannar vi till söndag.

En rolig sak som hänt idag..
Vi hade köpt ny grötsmak till Emilia igår, och idag provade jag den.
Lagar fortfarande provsmaks-portioner..o hon åt jättemycket.. hälften..ca 20-25 skedar!!
Är hon inte duktig???

Back to reality.. till dammsugning..tjoho...urk!!!

Kommentarer till mig
Postat av: Linda m. 4 barn

Hoppas ni har det trevligt på Öland och i Skåne m.m

Söt tjej ni har...



2008-07-15 @ 23:55:00
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nu förväntar jag mig uppdatering i bloggen när du är hemma igen!! ;)

2008-07-20 @ 19:56:16
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0