Första lönen!

Idag har Emilia fått sin första lön.
1295 kronor, för 4 timmar som vi var på plåtningen för Lindex.
Inte illa att vara snart 6 månader och få en timlön på ca 325 kr...hihi... lite mer än mig.
Själv ligger jag ju på ca 150 kr/tim efter löneförhandlingen...

Ska visa bilderna som tagits på henne, så fort jag får dem till min mail.

O idag har vi även fått mail från H&M som vill att vi ska komma på casting i augusti.
Plus att vi ska skicka in nya bilder på emilia till dem via mail.
Så dit måste vi ju gå... !!! :)

Inte illa om hon får vara modell för dem!
Se bara vilka de har haft som designat vissa kollektioner...



Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Oj, det var inte illa med över 300 i timmen.. Ska bli kul o få se bilderna :)



Grillning hos oss hade varit mysigt, hoppas på bra väder :)

Ska väl ta ungefär 50 min o köra från Borrby till oss..



Puss!



2008-07-10 @ 20:48:02
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej, vad kul att ni ska gå på en till casting! Hoppas emilia blir vald till det fotojobbet oxå. Det måste hon bara bli. Hon är ju såååå söt! :-)



pussar o kramar

2008-07-10 @ 22:20:46

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0