Dålig på att blogga nu...

Ni får ursäkta mig....men jag är bara ute o njuter av värmen o har ingen lust att sitta vid datorn då....
Hittar på massvis hela dagarna...

Busy woman...busy mama... ;)

Nån gång då o då händer det att jag skriver här....det får ni snällt räkna med under sommar-månaderna....
Sen till höst, då är jag nog tillbaka ett par gånger om dagen...

kram kram

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

härligt! här e det oxå fullsoäckat schema, datorn prioriteras sist nu på sommaren!

2008-07-01 @ 21:59:17
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Sofie

Man kan alltid blogga på kvällarna!! .. ett liiiitet inlägg är inte så svårt att få ihop.. Behöver dina inlägg och dina fina bilder.. Dagligen!!



Vilket datum är det ni kommer hit?? Har frågat dig 10 ggr innan men glömmer hela tiden.. :P



puss och kramar

2008-07-01 @ 22:06:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0