Äntligen hemma!!!

Alltid kul att komma bort, men när man väl kommer hem känner man ändå att borta bra med hemma bäst... :)
Trist bara att jag inte hann träffa alla man ville träffa. Hann träffa Sofie o Lugi iaf..fast bara en gång tyvärr..

Kom hem vid 22 igår kväll, då var det dags o mata o natta lill-fisen, packa upp och äta. Sen stupade vi i säng...kl.12... helt färdiga!!
O nu går tvättmaskinen för full rulle....

Var riktigt kul att komma iväg, fast det var även många, många irritationsmoment.
Endast en av oss kunde köra husbilen o det var Tomas. Krävdes C-körkort, och det har varken jag, Roger eller Hanna.
O tyvärr verkade han utnyttja det, så när vi väl var på en camping så blev vi låsta där för han ville inte åka nånstans.
Jag ville ju träffa Daniel, Sofi, Jonas, Kristina och så Sofie o Lugi ytterligare en gång. Har ju inte ens sett hur sofie bor, o så har jonas o kristina köpt nytt hus..det ville jag också se ju... men men....allt blir inte som planerat!!

Först blev det Öland från söndag morgon (bilade hela natten, åkte vid 23 på lördag kväll) till onsdag.

Från Bödastranden. Vi bodde på Bödagårdens camping. Soligt alla dagar...

Sen åkte vi till en skittråkig camping på Österlen, Borrby camping.
Stranden var däremot lite häftig, men det var allt. Fanns absolut ingenting o göra där.

Från stranden vid Borrby.. Regn o moln alla dagar...förutom en kväll då det var molnfritt, som ni kan se på bilden.

Less på Borrby, så åkte till Ljungens Camping. Bättre ställe, men regn, regn, regn.... o blåst så in i bomben..

Stranden vid Ljungens Camping, Falsterbo.

Promenad bort till Skanör badstrand men vädret var likadant där..hihi.

O här blåste det ännu mer!

Uppdaterar med lite fler bilder senare idag, från vår husbils-semester.

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Förstår inte vad du menar med många irritationsmoment? ;-) Hahahahaha

Fan jag vill tillbaka till bödagårdens sandstrand!!!! Suck!

2008-07-23 @ 23:47:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0