Rastlös.....

Klockan är 23.44 och jag är så rastlös. Fast ändå känns det skönt att få ta det lugnt.

Somnade kl.0400 inatt cirka.. Hade värkar (Roger fick det till var 7:e minut) fast det varade kanske bara i 1, 5 timme, sen var de som bortblåsta. O när värkarna försvann, då fick jag kryp i benen istället. Så jag har inte sovit så mycket inatt.

Vaknade vid 0600 och kunde inte somna om igen försän vid 0700 o sen vaknade jag igen vid 0930 i morse, då jag även gick upp. Men sen sov jag ca 1 timme mellan 12 och 13. Totalt 5,5 timmes sömn.....
Konstigt nog är jag inte trött något än. :-)

Jag och R åkte in till storstan "estocolmo" o strosade runt idag, och åt sen lunch vid 3-tiden.
O så spelade vi på Lotto, men inga 108 miljoner till oss inte.
Håll tummarna för oss till på onsdag. ;-)

Kan man inte få vinna åtminstone 1 miljon...hihi...
Har spelat många månader nu, men vi kanske har vunnit totalt 300 kr på ett års tid, om inte ännu längre tid.
Va orättvist!!! :-(

Ikväll så går det inge bra på TV heller, o inga filmer finns att hyra i videobutiken. Bara skräp kvar i hyllorna. 
Det enda som går är Rocky och Sagan om Ringen....o sagan om ringen filmen spyr jag på.
Känns som jag är den enda i världen som aldrig har gillat filmerna, var på bio och såg trean o somnade. :-)

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen o läsa lite. Har läst  3 av 4 böcker från Dan Brown (Da Vinci-koden, Änglar och demoner, Gåtornas palats). Är helt frälst i hans böcker.
Är nu inne på den enda jag inte har läst ännu. "I cirkels mitt". Har kommit till kapitel 44. :-)
Den bästa hittills av hans böcker är "Änglar och demoner".

Lycka till förresten Sofie med att få bort den mystiska bilden som bara dykt upp helt plötsligt.

Kramar från mig till alla mina vänner!

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0