DET BLIR EN -08:A I DUBBEL BEMÄRKELSE!!!

GOTT NYTT ÅR!!!

O VI KLARADE DET!!! DET BLIR EN -08 I DUBBEL BEMÄRKELSE SOM KOMMER!!

Idag fick vi klart vår skötplats, har köpt en hylla som vi satt upp och en skötbädd som vi har på tvättmaskinen.

Mina föräldrar, lillasyrran J och så jag o sambon R firade nyåret ihop. R:s syrra kom även upp en sväng på sen-natten.
Hade supergod mat o jättetrevligt. Körde 3-rätters.



MENY:

Förrätt:
Toast (rostad kavring), på salladsbädd, med laxröra och citron. Champagne/alkoholfri äppelcider.

Varmrätt: Oxfilé med potatis-kantarellgratäng. Grönsallad och baguette. Rödvin/lingondricka.

Efterrätt:  Vanilj-pannacotta med bär och choklad som dekoration. Champagne "Gula änkan"/Alkoholfri mousserande vin.



                                                   
                                         Smaskiga desserten          Allt är uppätet....


Sedan blev det kaffe och whiskey för de alkohol-drickande.

Kl 00.00: SKÅÅÅÅL!!!! Ut på altanen med champagne/alkoholfri mousserande o titta på fyrverkerier.

Blev en lång nyårsnatt. :) Kom i säng kl.6 på morgonen.


image12

                                             Jag & syrran skålar ute på altanen vid tolvslaget!!!

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Nämen, har du uppdaterat här?! :)
Gott nytt år!
Hoppas allt e bra me dig. puss

2008-01-04 @ 12:45:01
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0