Är det dags nu??

Igår var vi iväg o köpte Buzz - Hollywood. Så vi spelade det i nån timme igår kväll. Var riktigt skoj ju. O jag vann!!! :-D
I alla fall sista omgången..haha..
Tror vi körde 3 rundor...
Jag, R, Tomas, Catrin och Sandra.

I natt har jag sovit som en stock, vaknade visserligen var tredje timme som vanligt pga mitt tryck i blåsan. O så hade jag lätt mensvärk.
Från kl.6 vaknade jag varje timme pga trycket i blåsan och småvärkar.
Klockan 9 så vakna vi bägge två o gick upp.
O då började jag känna värkar som kom var 7:e minut.

Gick upp, hoppade in i duschen för att se om det var riktiga värkar eller bara fejk-förvärkar.
Men de stannade kvar... hoppas, hoppas..

Vid 12 ungefär hade de gått ner till var 4-5:e minut, och då ringde vi Danderyd. Skulle återkomma när jag är nere på var 3-4:e minut eller om vattnet gick.

Så nu väntar vi bara inför att få åka in. :-)

Aj, aj, aj, aj....värkarna gör bara mer o mer ont för var gång, o så håller de i sig i ca 1 minut.
Är så spännande nu. Ska vi äntligen få se den lilla busen som håller sig gömd inne i magen.
Han/hon kanske blev arg igår när jag sa att vi kanske har en latmask inne i magen, som börjar trycka på så jag har ont. Men sen efter ca 1-2 timmar ger upp pga den är trött...haha...men nu har han/hon inte gett sig minsann.

Så ikväll bär det nog av in till förlossningen.
O det kanske blir en bebis till den 21:a som jag och R har gått och pratat om. :-)

Hoppas ni håller tummarna för oss ;-)

Idag är det BF+5.
Övertid vecka 40+4 och inne i vecka 41.

Kram till er alla!

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

gud va spännande!!
önskar dig all lycka :) snart, snart .. ;)
kramar!

2008-01-20 @ 19:31:45
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Sofie

Åh va spännande!!!! :D

2008-01-20 @ 21:15:30
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej på er!

Kan det vara någon som har tittat ut nu?

Det är sååå spännande....är såååå nyfiken såklart så att jag brinner!

Puss o Kram!

2008-01-21 @ 13:33:11
Postat av: Einevall

Halååå ja.. Inte online sedan igår.. Är det så att ni åkte in igår kväll?
Gaaaaahh.. Jag dör av spänning.. O ni...
Sista dagen för en stenbock var igår den 20:nde .. Nu är det en vattuman
:(
hihi.. ajja.. Bara det blir en liten bebis som tittar ut o säger Tjäääännnaaa!

2008-01-21 @ 19:17:30
Postat av: Johanna

Haha, jag vet om det blev en flicka eller pojke!!!! :-) Det vet inte ni!!!!

2008-01-21 @ 19:48:42
Postat av: Einevall

amen va fasen johanna.. Taskmört.. Berätta berätta berätta.. :D

2008-01-21 @ 22:19:48
Postat av: Sofia

Ojojoj! Hoppas att den kommer nu då! Ska bli spännande att höra! Lycka till med allt!

2008-01-22 @ 09:59:20
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Sofie

Grattis gumman!!! :D
Ser fram emot en massa bilder på underverket.
*kramar*

2008-01-22 @ 20:21:17
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

Åh!! Va inne på familjeliv och såg att du skrivit. Emilia! så fint!! :D .. Men inga bilder än :( Vill se henne!!!
Kramar

2008-01-28 @ 22:36:15
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0