Ensam är bäst..

...så känner jag just nu i alla fall.
O då menar jag bara jag, R och Emilia.

Orkar inte träffa några folk just nu. Men det har varit så intensivt sen hon kom till världen.
Det har gått max en dag, sen har det sprungit folk här, eller vi har varit iväg och hälsat på hemma hos vänner o familj.
O nu säger min kropp ifrån. O så kan jag inte säga nej, när folk frågar om de får komma. Varför kan jag inte bara säga att jag är trött för??? För det är ju det jag är....

Jag ser ut som en typisk småbarns-mamma nu...haha..
Mörka påsar under ögonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hua!!!!!
Försöker i alla fall sminka mig o fixa håret så jag ser någorlunda snygg ut. :-)
Har gått upp i vikt nu i alla fall, så nu ser jag ut som innan jag blev gravid, förutom musklerna som har rymt lååångt, lååångt härifrån. Vart tog ni vägen?? Tränade ju ändå i mitten av december fortfarande.
Rasade i vikt första veckorna efter födseln, och såg ut som en binnikemask ett tag.

Saknar fortfarande gymet, vill dit o hitta mina muskler igen.

Emilia ligger o sover i vagnen, vi var ute o gick en ganska kort promenad idag. Blev bara 30 minuter, eftersom jag är så äckligt trött. Hade velat vara ute längre, eftersom det är så skönt vår-väder idag. Men, men.....

       

Vaknade vid halv 8 idag när hon ville ha mat o har varit vaken sen dess. Förutom de 2 timmar jag fick sova mellan 11-13.
Sen när hon var vaken på eftermiddagen, så ammade jag henne, lekte en stund och sen la jag henne i babygymet, så fick jag gå o fixa mig. O sen bar det iväg på promenad. Har precis kommit hem och håller på och fixar med försäkringskassan. Blev nåt strul där, så jag måste in och fixa igen. Typiskt, jag som hade velat lägga mig ner o sova igen...hihi..måste passa på o sova ju när jag får.

Kram på er!!
Sussa sött!!!

Kommentarer till mig
Postat av: linda

Vilken sötnos!!
Saknar henne redan.:-)

///sysyter yster linda

2008-02-19 @ 20:29:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0