Sista jobb-dagen imorgon.....

....sen är det 3 veckors ledighet....men det sköna med det är att jag fortfarande får betalt torsdagar, fredagar fast jag inte jobbar de dagarna.... pga jag har månadslön. Känns så underbart! O att få vara lediga hela familjen ihopa!!!!

Men är jättekul o jobba, o 2 dagar i veckan känns så lagom, tänk om man kunde ha så jämt. Men ändå få lön som om man jobbar heltid... :) Det skulle vara nåt....
Vi har bytt system på jobbet, så det är extra kul att få lära sig något nytt.... o jag har tänkt lära mig både kund-och levreskontran, nu när jag är inne enbart 2 dagar i veckan. De andra är uppdelade i antingen kund- eller leverantörsreskontran. Eller redovisning. Men jag ska kunna ALLT....EVERYTHING!!! Bli proffs på det jag gör o bäst av alla.... haha...

Fast samtidigt som det är så kul o vara på jobbet, så saknar jag ju lill-prutten här hemma....nåt enormt!!!



Efter imorgon, kl.1700, är jag åter på jobbet 8 januari 2009.

Kommentarer till mig
Postat av: linda

nu e det ändrat! :-)



Hade tuppjuck på tagentbordet. fick trycka flera ggr på en bokstav/siffra. tillslut fattade jag att starta om. :-D Så 66 barn ville jag inte ha! Det har aldrig stått där...;-)

2008-12-19 @ 02:29:20
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0