Operation tejp-borttagning

På kvällen den 6 dec ställde vi Emilia i duschen...


....o när vi skulle på Marys kalas den 7 december (Mary fyller 4 år den 9 dec), så lossnade tejpen lagom tills vi skulle dit.
Emilia kliade sig mot näsan, o då lossna tejpen.... snabbt o problemfritt.... :D
Tyvärr blev det inte att vi gick på kalaset försän den 8 dec....var rädda för att bli smittade av alla sjuka...


Här är Jonathan, Emilia o Mary i Marys nya prinsess-himmelsäng.


Från oss fick Mary en prinsess-telefon som spelar trudelutter o man ska lära sig använda knapparna...

Grattis Mary på din 4-årsdag än en gång (nu ett lite senare grattis)!!!!!


Kommentarer till mig
Postat av: linda

harkel harkel....vem fyller år den 8:e? Inte Mary iaf. :-D 1 dag för tidigt!Haha

Men måste fråga när emilia fyller år egentligen...vet januari....visst e jag duktig på datum. :-D

2008-12-15 @ 23:15:52
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Carro

Men kära systrar...vilken dålig koll ni har :) Jag har lyckats lära mig alla barnens födelsedagsdagar,familjens såklart,kompisars födelsedagar och deras barns födelsedagar. Kan faktiskt inte fatta hur jag lyckas komma ihåg alla, men jag måste erkänna att jag blandar ihop när Olofs syster o mamma fyller år...fast det gör han ju själv oxå :)

2008-12-16 @ 11:08:41

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0