Julig utmaning

Blev utmanad av Sofi att svara på dessa frågor.....

Svara på dessa frågor och utmana 5 av dina bloggvänner.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Ja klart jag e nöjd! Men ibland är det jobbigt att ALLTID få höra.... åh, carola häggkvist, kan du inte sjunga främling...".... Suck, zzzznark.....kom med nåt nytt!!!

2. Saknar du något i ditt liv?
Lite mer pengar, kanske... ;)

3. Sommar eller vinter?
En VARM sommar.... eller en VIT vinter...

4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?
Tyckte han såg ut som världens sexigaste cooling, när han kom in på dansgolvet.... hans gångstil, breda axlar o hans outfit med en röd tshirt under sin svarta vårjacka.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Tror det var när jag fick min stereo när jag var 10-11 år.. då blev jag så glad att jag började gråta. :)
Men nu när jag är vuxen så tycker jag den bästa julklappen är att se alla barn så glada när de öppnar sina paket....

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Det är väl svårt att inte påverkas men jag bryr mig nog inte alltför mycket. Eller bryr mig kanske jag gör, men gör inget åt det, hihi.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Vill bo i något eget... inte i en hyresrätt som vi gör nu.... sen om det är en villa här i Upplands Väsby eller en lägenhet i Solna eller Stockholm, det spelar ingen roll... sen skulle jag vilja ha ett sommarställe i thailand..... ;)

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja lite grejer finns det väl... men inget jag går o grubblar på idag.

9. Hur många barn vill du ha?
Ett till vill jag ha... så att Emilia får ett syskon...

10. Har du återkommande drömmar?
Sen Emilias näs-olycka, drömmer jag om det fallet varje natt.... när jag var liten (så länge jag kan minnas) tills jag var 27-28 nånting, så drömde jag jätteofta att jag blev jagad av en björn, som alltid hade björnungar i närheten... vad betydde det?? Någon som vet??

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Nej. Låt mig slippa det! Jag tröttnar så fort på mat, om jag äter det för ofta....!!!!
Så jag kan inte välja...... Tiramisu kanske...haha...

12. Märkes kläder eller inte?
Bara det är snygga kläder, så vill jag ha... sen om det är märkes eller inte, spelar ingen roll... beroende på hur min ekonomi ser ut just då... fast nu lutar allt mest åt Gina o H&M.. :)

13. Vart ska du/ni fira jul?
Hemma hos mammsen o pappsen denna jul. Vi kör alltid varannan jul med Rogers familj o varannan med min.... Så nu är det jul hos mamma, pappa, o så kommer Hanna, Linda, Mary o Jonathan dit också. De enda som saknas är Caroline, Olof, Martin o Linnéa.(men de ska hem till Olofs syrras familj).

14. Har du ett Nyårs löfte?
Aldrig!!!! Har nog aldrig haft.... Sånt håller man inte ändå!!! :D

15. Vad har du för planer för dagen?
Emilia o jag ska till affären o handla... o eventuellt förbi öppna förskolan... Sen ska jag iväg o träna efter maten... o lägga mig tidigt, för imorgon börjar min första arbetsdag på länge. (nästan 1 år sen jag jobba sist).

Jag utmanar:
De som vill.......


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0