Imorgon blir det jobb!!!!

Nu kommer allvaret tillbaka.... imorgon är det min första arbetsdag på nästan ett år....
Slutade jobba förra året den 21 december... o nu är jag tillbaka igen varje torsdag o fredag i 5 månaders tid.
Men skönt att få mjukstarta i alla fall..... :)

Kommentarer till mig
Postat av: rebecka

Hur känns det att börja jobba?

2008-12-03 @ 21:03:24
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: ullrika

det ska väl bli skönt att börja jobba? själv tyckte jag det var så bra att få va som en "normal och vuxen människa", åtminstone tre dagar i veckan. jag började jobba 60% när EmmaLi var knappt åtta månader och ska inte börja jobba fullt förrän i vår. egentligen hade jag velat jobba mer i höstas men Mattias fick för sig att han inte kunde vara hemma på heltid :(



hursomhelst, lycka till med jobbet!

2008-12-06 @ 14:02:19
URL: http://akirllu.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0