Bröt mitt löfte....

..om att uppdatera bloggen igår kväll.
....vilket också innebär att nyårslöftet som man så brukligt ska ge, kommer nog gå käpprätt åt h-e.. :)
Därför som jag ALDRIG har något nyårslöfte.. Brukar ni?`

Igår somna jag...o idag har jag ränt runt från morgon tills nu..o nu orkar jag inte heller skriva.... Sorry!

Men bjuder på den fina julklänningen tomtenissen Emilia hade på sig på julafton...

God fortsättning!


Kommentarer till mig
Postat av: tess

vilken fin klänning! Bella hade likadan=) God fortsättning på er.

Postat av: Sofie

Så fin hon är! :)

Den klänningen var nog populär på julafton hos de små flickorna.. har sett flera stycken med likadan.. Den är jättefin!!!



När kommer ni och hälsar på??!!

Börjar fundera på en sthlms tur snart..



Puss

2009-01-02 @ 10:42:04
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0