Bambi på hal is...

Idag var jag o Emilia till ishallen med Linda, Mary & Jonathan.
Mary skulle lära sig åka skridskor, så jag o Linda turades om o hålla i henne.
O hon blev bättre o bättre.....började skjuta ifrån själv med fötterna på slutet.... snart slipper vi hålla i henne... för ryggen tar ordentligt med stryk..haha...

Får se om man går som en gammal krokig liten tant imorgon...hihi.

Vi gav oss ut iaf med en liten bambi på hal is... man är nästan en liten bambi själv.... var tvungen att åka ett varv innan för att hitta någorlunda tillbaka till balansen....

Åskådaren Jonathan tittar hur det går för storasyrran.


Även Emilia undrar vad det är som rör sig ute på isen.... hon ser lite smått road ut...hihi


Linda håller hårt i dottern....


Men det blir några fall ändå... ;)


Klart det är lätt o ramla, när mössan bråkar hela tiden...


Ey... varför fotar du dom hela tiden o inte mig???


En timme orkade vi vara där... Mary ville åka mer... men de stängde banan för allmänåkning..så vi fick snällt ge oss.
Tack för det ändå - med tanke på ryggen.
Annars var det skitkul!!!

Kommentarer till mig
Postat av: Madeleine

Såg ju hemskt roligt ut ;-) Själv har man inte stått på ett par skrillor sen grundskolan... :-o

2008-12-17 @ 11:04:52
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: linda

haha.....den sista bilden var sjukt bra! HAHA

Höll på o kissa på mig av skratt!

Men nog fick man on ti ryggen...kan gå iaf nu mot förra gången då jag åkte ensam med henne.

2008-12-17 @ 13:02:41
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0